مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-26اقتصادي

توزیع و عرضه لاستیک خودروهای سبک و سنگین شفاف نیست!


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که فرآیند رصد توزیع لاستیک های سبک و سنگین در اولویت اقدامات قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر در تولید لاستیک کمبودی وجود ندارد ولی با توجه به رصدی که انجام شده است میزان توزیع و عرضه در این حوزه شفاف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز؛ محمدجعفر عظمایی امروز در جلسه بررسی وضعیت تامین لاستیک خودروهای سبک و سنگین با تاکید بر ضرورت شفافیت میزان تولید از سوی تولیدکنندگان اظهار کرد: آذربایجان شرقی سومین استان پر ترافیک در حوزه حمل و نقل خودروهای سنگین است بنابراین این استان باید در تخصیص سهمیه نیز حداقل سومین جایگاه را داشته باشد.

وی در خصوص موضوع فروش سبدی محصولات از سوی کارخانه ها گفت: اگر توزیع لاستیک به صورت سبدی از سوی تولیدکنندگان انجام می شود این موضوع باید بر اساس نیاز بازار تنظیم شود.

عظمایی با اشاره به اهمیت تسهیل دسترسی رانندگان خودروهای سنگین به لاستیک ادامه داد: از نظر تامین لاستیک برای خودروهای سنگین مشکلی وجود ندارد و رانندگان، لاستیک های مورد نیاز خود را از طریق راهداری و پایانه ها تامین می کنند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در 6 ماه نخست امسال در حوزه لاستیک خودرو از مجموع 700 مورد بازرسی 98 فقره تخلف شناسایی شده که ارزش این پرونده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و عرضه لاستیک خودروهای سبک و سنگین شفاف نیست!

توزیع و عرضه لاستیک خودروهای سبک و سنگین شفاف نیست!