مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-03سياسي

تلاش دشمن برای خدشه دار کردن امنیت به نتیجه نرسید


سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت در مسیر پر از مانع، تحریم و اغتشاش جانانه ایستاد، گفت: تلاش های دشمن برای تفرقه، اختلاف افکنی و خدشه دار کردن امنیت ایران امروز می بینیم به نتیجه ای نرسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در سلسله نشست های پرسش و پاسخ دانشجویان، امروز- دوشنبه در جمع دانشجویان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی شهید بهشتی با عنوان آقای سخنگو کجا ایستاده ایم حضور یافت تا پاسخگوی پرسش های آنان باشد.

سخنگوی دولت پیش از شروع پرسش و پاسخ، درباره عنوان نشست که کجا ایستاده ایم گفت: مهم است که بدانیم کجا ایستاده ایم؛ همانطور که دولت در آغاز به کارش با این سوال روبرو بود که کشور بعد داخلی و بین المللی کجا ایستاده است؟ به طور طبیعی دولت کشور را در شرایطی تحویل گرفت که با مشکلات متعددی در زمینه های مختلف روبرو بود اما دولت با شناخت مسائل مدیریت را به دست گرفت.

بهادری جهرمی به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و کسب و کارها و تلفات جانی دوران کرونا اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم تلاش کرد با شناسایی، مسائل را یک به یک رفع کند بطوریکه تورم 60 درصد را به 40 درصد رساند و تنش های آبی استان های مختلف را یک به یک مدیریت کرد البته هنوز آثار و غبار بحران از بین نرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای خدشه دار کردن امنیت به نتیجه نرسید

تلاش دشمن برای خدشه دار کردن امنیت به نتیجه نرسید