مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-18سياسي

اساس برنامه های کمیته امداد توانمندسازی است


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عمده برنامه های امداد بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای توانمندسازی است که سرلوحه برنامه های امداد قرار گرفته است.

- ایسنا/ایلام قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عمده برنامه های امداد بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای توانمندسازی است که سرلوحه برنامه های امداد قرار گرفته است.

جعفر صباغیان در دیدار با استاندار ایلام با بیان اینکه کمیته امداد در قالب 17 برنامه اصلی 120 خدمت متنوع را به نیازمندان و مددجویان ارائه می دهد، اظهار کرد: عمده برنامه های امداد بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای توانمندسازی است که سرلوحه برنامه های امداد قرار گرفته است.

وی گفت: موفقیت های کمیته امداد مدیون همکاری دستگاه های دیگر از جمله استاندار و مجموعه مدیران این استان است و امداد با توجه به مشکلات اقتصادی تمام توان خود را بکار گرفته که مشکلات مددجویان به حداقل برسد.

قائم مقام کمیته امداد تصریح کرد: دولت در زمینه اختصاص اعتبارات خصوصاً در بخش های مسکن و اشتغال همیار و پشتیبان کمیته امداد است و امداد هم در این زمینه ها تمرکز ویژه ای داشته است.

صباغیان کشور ادامه داد: در استان های مختلف کشور دولت در زمینه تأمین زمین برای مسکن نیازمندان همکاری خوبی با امداد داشته و با این همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس برنامه های کمیته امداد توانمندسازی است

اساس برنامه های کمیته امداد توانمندسازی است