مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-18سياسي

جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی به مناسبت روز جهانی غذای سالم در ساری


به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی به مناسبت روز جهانی غذای سالم، حفظ آیین و سنت های بومی قدیمی به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان برگزار شد.

- به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری برگزار شد؛ جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی به مناسبت روز جهانی غذای سالم در ساری ایسنا/مازندران به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی به مناسبت روز جهانی غذای سالم، حفظ آیین و سنت های بومی قدیمی به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان برگزار شد.

یک عضو شورای اسلامی شهر ساری امروز در این جشنواره، برگزاری این رویدادها را جلوه ای از هنرهای زنان مازندرانی در حوزه های گوناگون و به ویژه صنعت غذا و هنرهای سنتی دانست و با اشاره به توانمندی های بانوان شاغل در شهرداری گفت: مرکز امور بانوان و خانواده با برنامه ریزی درست از این ظرفیت بالا و مستعد جهت تعالی خرده فرهنگ ها و همچنین هنرهای بومی بهره گیری کند.

شهرام ایرجی با اشاره به حضور گسترده و پرشور بانوان در غرفه های جشنواره، افزود: این عزم راسخ نشان دهنده توانمندی بانوان در عرصه های مختلف و ترویج استفاده از غذای سالم در خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی به مناسبت روز جهانی غذای سالم در ساری

جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی به مناسبت روز جهانی غذای سالم در ساری