مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 06:552023-10-13سياسي

مراسم جشن ازدواج 1000 زوج در استان فارس


آیین جشن ازدواج هزار زوج و واگذاری زمین جوانی جمعیت بالغ بر 2234 قطعه و یک واحد آپارتمان به خانواده طلبه دارای چهارقلو با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

- معاون رییس جمهور در امور خانواده شب گذشته در جشن ازدواج 1000 زوج جوان در استان فارس با بیان اینکه امیدواریم همه روزه شاهد تعالی خانواده در جمهوری اسلامی ایران باشیم،گفت: دولت مصمم است قانون های مرتبط با خانواده را از روی کاغذ به میدان عمل بیاورد.

انسیه خزعلی با بیان اینکه خداوند مودت و رحمت را در خانواده قرار داده است، افزود: تامین مسکن در کنار آرامش زوجین به  نوعی موجب  آرامش و رفع نگرانی آن ها می شود.

وی در ادامه یاد آور شد: دولت برای اجرایی سازی قانون جوانی جمعیت در تامین مسکن مصمم است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه امیدواریم  از بحران جمعیت عبور کنیم و بتوانیم با تامین مسائل اقتصادی بُعد خانوار وگرمی خانواده هارا افزایش دهیم،اضافه کرد: باید بتوانیم دغدغه های فکری خانواده ها از جمله ارتباط فرزندان،همسران و دیگر اعضای خانواده صمیمی تر شود.

خزعلی از برگزاری برنامه رویداد خانواده با 9 کارگروه خبرداد و گفت:هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد فرهنگ متعالی خانواده  زدودن برخی فرهنگ ها و آداب و رسومی که می تواند مانع بسیاری از ازدواج شود، و جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن ازدواج 1000 زوج در استان فارس

مراسم جشن ازدواج 1000 زوج در استان فارس