مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-12اجتماعي

تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی «دفاع از مردم فلسطین» اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در اینباره گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسراییل، - تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین اعلام شد رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در اینباره گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسراییل، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ فردا در پایتخت تمهیدات ترافیکی ویژه ای اندیشیده است.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: از ساعت 9 صبح فردا جمعه 21_07_1402 از خیابان انقلاب و از میدان فردوسی به سمت غرب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین در محدوده خیابان آزادی به سمت شرق از تقاطع توحید _ آزادی محدودیت تردد خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در ادامه اعمال محدودیت ها، خیابان های جنوب به شمالی و همچنین خیابان های شمال به جنوبی عمود بر خیابان انقلاب و آزادی، در محدوده برگزاری مراسم محدودیت تردد خواهند داشت و از تردد خودرو ها در خیابان آزادی حدفاصل توح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی «دفاع از مردم فلسطین» اعلام شد

تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی «دفاع از مردم فلسطین» اعلام شد