مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-28سياسي

روحانیون حاضر در دانشگاه ها در ابتدا مبلغ دین هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: بهترین مکان برای تبلیغ دین محیط های فرهیخته دانشگاهی است و روحانیون باید قدر این نعمت را بدانند.

- یک مسئول در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها: روحانیون حاضر در دانشگاه ها در ابتدا مبلغ دین هستند ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: بهترین مکان برای تبلیغ دین محیط های فرهیخته دانشگاهی است و روحانیون باید قدر این نعمت را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی ظهر امروز (6 مهرماه) در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان و رییس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان، با بیان اینکه بهترین مکان برای تبلیغ دین محیط های فرهیخته دانشگاهی است، اظهار کرد: ما روحانیون باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه کار ویژه و مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، تبلیغ و انتقال علمی، قولی و عملی (رفتاری) دین و مذهب در سطح دانشگاه ها است، تصریح کرد: حضور مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از نوع حضور معنوی، دینی، روحانی و هدایت گرانه است و حضور مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون حاضر در دانشگاه ها در ابتدا مبلغ دین هستند

روحانیون حاضر در دانشگاه ها در ابتدا مبلغ دین هستند