مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-07سياسي

برگزاری مسابقه شهیدشناسی در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان با اشاره به برپایی غرفه در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از برگزاری مسابقه شهیدشناسی برای آشنایی نسل جوان با سیره شهدا خبر داد.

- عاطفه زارعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ویژه برنامه های متعدد کتاب محور با موضوع دومین کنگره 8 هزار شهید در کتابخانه های عمومی استان برگزار شده است اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت کتاب همواره جایگاه ویژه ای در برنامه های فرهنگی مجموعه دارد و انتقال پیام شهدا به جامعه به ویژه نسل کودک و نوجوان جزو اولویت هاست.

وی با بیان اینکه با آغاز ویژه برنامه های کنگره 8 هزار شهید استان، توجه به برنامه های فرهنگی با هدف ترویج سیره شهدا با قوت بیشتری دنبال شد تأکید کرد: کتابداران و کارشناسان اداره کل کتابخانه ها تلاش کردند اعضا به ویژه کودکان و نوجوانان را بیش از پیش در این برنامه ها مشارکت داده و ارتباط دو سویه برقرار شود.

  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه در این مدت بیش از 80 عنوان برنامه فرهنگی برنامه ریزی و اجرا شده اظهار کرد: با توجه به کمیت و کیفیت قابل توجه ادبیات پایداری در کشور و به ویژه استان همدان نمایشگاه های کتاب با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه ها به منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضا برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه شهیدشناسی در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان

برگزاری مسابقه شهیدشناسی در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان