مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-25اجتماعي

توزیع ماهنامه آموزشی «معماران تربیت» ویژه والدین کلاس اولی ها برای اولین بار


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره توزیع ماهنامه «معماران تربیت» ویژه والدین کلاس اولی ها، گفت: توزیع این ماهنامه در 9 ماه سال تحصیلی ادامه دارد و مدارس باید آن را به دست والدین برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سال تحصیلی جدید بیش از 16 میلیون و 700 هزار دانش آموز سراسر کشور از اول مهر آغاز شد و طبق گفته های مسؤولان از این تعداد 9 میلیون نفر در دوره ابتدایی تحصیل می کنند.

امسال برای نخستین بار اتفاقاتی در دوره ابتدایی رخ داده است از جمله ارائه ماهانه آموزشی با عنوان معماران تربیت ویژه دانش آموزان کلاس اولی و اجرای نظام دوری (تحصیل دانش آموزان در سه پایه اول دبستان با یک معلم) در 640 کلاس درس کشور است البته با این هدف که دانش آموز طی سه سال تحصیل با یک معلم، احساس امنیت روانی بیشتری داشته باشد و معلم به نوعی جزو خانواده او شود.

به گفته مسؤولان هم اکنون تمرکز خواندن در دانش آموزان پایین است و یک دانش آموز در پایه چهارم دبستان باید به 20 دقیقه تمرکز برسد بنابراین نیاز است از پایه اول با خواندن کتاب داستان، زمان تمرکز را افزایش داد؛ در ماهنامه آموزشی ویژه والدین کلاس اولی تمام این نکات به آنها گوشزد شده است بر همین اساس در نخستین شماره، روش های مطالعه کتاب داستان با دانش آموز کلاس اولی آموزش داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماهنامه آموزشی «معماران تربیت» ویژه والدین کلاس اولی ها برای اولین بار

توزیع ماهنامه آموزشی «معماران تربیت» ویژه والدین کلاس اولی ها برای اولین بار