مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-18بين الملل

روگذر میدان جمهوری اهواز به نام شهدای غزه نام گذاری می شود


رییس شورای شهر اهواز از نام گذاری پل روگذر غیرهمسطح در حال ساخت میدان جمهوری شهر اهواز به نام شهدای غزه در پی بمباران بیمارستان المعمدانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز از نام گذاری پل روگذر غیرهمسطح در حال ساخت میدان جمهوری شهر اهواز به نام شهدای غزه در پی بمباران بیمارستان المعمدانی خبر داد.

سید محمدعلی پورموسوی در جلسه ویژه شورای شهر اهواز برای اعلام انزجار از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی که امروز (26 مهرماه) با حضور شهردار اهواز و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه جهانی و مسلمانان عالم با حادثه بسیار وحشتناک و غیر انسانی در منطقه جنگ زده، مظلوم و صدمه دیده غزه مواجه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان به دلایل مختلف از قدیم قرابت ها و علایقی با فلسطینیان مظلوم داشته و همیشه در کمک، همراهی، هم صدایی و همگامی با مردم مظلوم آن در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرو بوده است.

رییس شورای شهر اهواز گفت: شاید کسی توجه نکرده که اولین شهید کشور در مناطق و اراضی فلسطین که به دست دژخیمان صهیونیست به خیل عظیم شهدا تقدیم شد، یکی از فرزندان خوزستان عظیم بوده است.

وی شهید اثنی عشری بود که در بمباران اردوگاه های فلسطین به درجه رفیع شهادت نائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روگذر میدان جمهوری اهواز به نام شهدای غزه نام گذاری می شود

روگذر میدان جمهوری اهواز به نام شهدای غزه نام گذاری می شود