مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-30سياسي

نیروهای مسلح ایران آماده همکاری با پاکستان درمبارزه با تروریسم هستند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به فرمانده ارتش پاکستان با ابراز همدردی نسبتبه حادثه تروریستی اخیر در این کشور، از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری و همراهی در مبارزه همه جانبه با تروریسم خبر داد .

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به فرمانده ارتش پاکستان : نیروهای مسلح ایران آماده همکاری با پاکستان درمبارزه با تروریسم هستند رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به فرمانده ارتش پاکستان با ابراز همدردی نسبتبه حادثه تروریستی اخیر در این کشور، از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری و همراهی در مبارزه همه جانبه با تروریسم خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح به ارتشبد عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان به شرح ذیل است: ژنرال ارتشبد عاصم منیر فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی پاکستان سلام علیکم؛ اقدام تروریستی ناجوانمردانه مراسم جشن میلاد پیامبراکرم(ص) در منطقه بلوچستان آن کشور که منجر به جان­باختن و مجروح شدن تعدادی از شهروندان مظلوم و بی گناه شد، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

اطمینان دارم عاملان این جنایت راه گریزی نداشته و با تلاش نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و قضایی آن کشور بزودی شناسایی، دستگیر، محاکمه و مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران آماده همکاری با پاکستان درمبارزه با تروریسم هستند

نیروهای مسلح ایران آماده همکاری با پاکستان درمبارزه با تروریسم هستند