مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-20بين الملل

پکن: برای توقف درگیری ها در فلسطین با روسیه همکاری می کنیم


نماینده ویژه دولت چین در امور منطقه غرب آسیا ضمن اعلام آمادگی پکن برای کمک به از سرگیری مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژای جون نماینده ویژه دولت چین در امور منطقه غرب آسیا گفت که پکن آماده است تا برای کاهش تنش سریع اوضاع در فلسطین اشغالی، با روسیه همکاری کند.

ژای شامگاه پنجشنبه طی دیدار با میخاییل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در دوحه، پایتخت قطر، همچنین آمادگی پکن برای کمک به از سرگیری مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم موقت صهیونیستی را اعلام کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: چین آماده است تا تعامل و هماهنگی با روسیه را برای حصول سریع تنش زدایی و ایفای نقش مثبت در ازسرگیری مذاکرات صلح فلسطین و اسراییل و اجرای راهکار دو دولتی حفظ کند .

این دیپلمات چینی تصریح کرد که پکن از تعداد بالای تلفات غیرنظامیان در نوار غزه و همچنین وخامت سریع وضعیت بشردوستانه در فلسطین نگران و ناراحت است.

طبق این گزارش، ژای تاکید کرد که جمهوری خلق چین با تمام اقداماتی که به مردم غیرنظامی در نوار غزه آسیب می رساند، مخالف بوده و آن محکوم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: برای توقف درگیری ها در فلسطین با روسیه همکاری می کنیم

پکن: برای توقف درگیری ها در فلسطین با روسیه همکاری می کنیم