مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-25فرهنگي

برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه هفته گردشگری در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه به مناسبت هفته گردشگری در استان خبر داد.

- منصور مهرزاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ویژه برنامه های گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از 5 مهر آغاز و تا 12 مهرماه سال جاری در استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در سطح ملی با مشاکت استانداری کردستان، شهرداری سنندج، صداوسیمای کردستان و سایر ادارات مربوطه از جمله برنامه های هفته گردشگری در کردستان است.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره هزار دف، جشنواره استانی سفره غذای کُردی و جشنواره استانی گردو از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

مهرزاد افزود: هم زمان با گرامیداشت این هفته نمایشگاه های متعددی از جمله نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و موسیقی اقوام، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، نمایشگاه خودروهای آفرودی و نمایشگاه گلیم و فرش دستباف در سطح استان برپا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان عنوان کرد: تقدیر از فعالان گردشگری کردستان، برگزاری کارگاه های آموزشی صنعت گردشگری و سرمایه گذاری سبز در استان، به صدا درآمدن زنگ گردشگری در مدارس مراکز شهرستان ها و پاکساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه هفته گردشگری در کردستان

برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه هفته گردشگری در کردستان