مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-04حوادث

جان باختن روزانه 4 نفر در تصادفات استان کرمان/ افزایش کشف مواد مخدر صنعتی


از مهرماه سال قبل تاکنون بیش از 23 هزار تصادف در استان کرمان رخ داده که به طور میانگین روزانه چهار نفر در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از مهرماه سال قبل تاکنون بیش از 23 هزار تصادف در استان کرمان رخ داده که به طور میانگین روزانه چهار نفر در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

سردار ناصر فرشید امروز 12 مهرماه در نشست خبری با گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تنها سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد، نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه ماموریت های روزانه پلیس از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور در همه زمینه ها را شامل می شود، افزود: آخرین ماموریت ما اربعین بود؛ من و همه همکارانم باید تلاش کنیم این افتخار را حفظ و خدمت بدون منت و وقفه را به مردم ارائه دهیم.

فرشید با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از فردا 13 مهرماه با شعار شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار آغاز می شود، بیان کرد: اگر هر کدام از ما به عنوان یک شهروند مقررات، ابلاغیه ها، دستورات و قوانین را به درستی رعایت کنیم، با کمترین مسئله و حادثه روبه رو می شویم.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه هفته جاری، برپایی چادر سلامت در نماز جمعه، برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن روزانه 4 نفر در تصادفات استان کرمان/ افزایش کشف مواد مخدر صنعتی

جان باختن روزانه 4 نفر در تصادفات استان کرمان/ افزایش کشف مواد مخدر صنعتی