مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-08بين الملل

اردوغان: صلح در منطقه زمانی محقق می شود که راهکار دو دولتی اجرا شود


رییس جمهور ترکیه در پی تشدید تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی در غزه به دنبال عملیات مقاومت فلسطین موسوم به «طوفان الاقصی»، اعلام کرد که «صلح در منطقه فقط از رهگذر راهکار دو دولتی محقق می شود».

- رییس جمهور ترکیه در پی تشدید تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی در غزه به دنبال عملیات مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی ، اعلام کرد که صلح در منطقه فقط از رهگذر راهکار دو دولتی محقق می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه امروز یکشنبه در واکنش به عملیات مقاومت فلسطین در فلسطین اشغالی و تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار تحقق راهکار دو دولتی شد.

وی با بیان اینکه حل و فصل موضوع فلسطین باید به شکل عادلانه صورت بگیرد ، تأکید کرد که صلح در منطقه زمانی محقق می شود که راهکار دو دولتی اجرا شود .

اردوغان تصریح کرد: موضوع فلسطین ریشه اصلی مشکلات منطقه ماست، تا زمانی که این موضوع به طور عادلانه حل نشود، آرزوی صلح در منطقه ما همچنان ادامه خواهد داشت .

اردوغان افزود: ترکیه آماده است تمام تلاش خود را برای توقف هر چه سریعتر درگیری ها و کاهش تنش که با حوادث اخیر تشدید شده است، انجام دهد .

رییس جمهور ترکیه ادامه داد: تاکید می کنیم باید از هر اقدامی که باعث تشدید تنش در منطقه، خونریزی بیشتر و عمیق تر شدن مشکلات می شود، اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: صلح در منطقه زمانی محقق می شود که راهکار دو دولتی اجرا شود

اردوغان: صلح در منطقه زمانی محقق می شود که راهکار دو دولتی اجرا شود