مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-10سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: مدیر موفق متوکل به خدا و پایدار در مسیر است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، توکل به خدا و پایداری در مسیر را از اولویت های مهم برای یک مدیر دانست و گفت: مدیری که زود صحنه را به نفع دشمن خالی می کند نمی تواند مدیر موفق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با جمعی از نمایندگان ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سالن جلسات دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اظهار کرد: به تعبیر امام صادق(ع) خاک قم مقدس است، اهل قم از اهل بیت(ع) هستند و اهل بیت(ع) هم از اهل قم هستند.

وی با اشاره به جایگاه نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: مأموریت نیروی دریایی نسبت به دیگر نیروها سختی متفاوتی دارد چراکه این نیرو با ساحل و دریا روبرو و مأموریت های زمان بر روبرو است، ما از این مسائل بی اطلاع نیستیم و امیدواریم که پاداش این مأموریت های سخت را خداوند به نیروهای دریایی و خانواده های آنان اعطا کند.

رییس جامعه مدرسین عنوان کرد: اگر امروز نیروی دریایی گرامی داشته می شود بخاطر مجاهدت های همانند شهید مهدوی و همرزمانش است؛ آمریکایی ها بعد از اینکه او را دستگیر کردند با شجاعت و پایداری او روبرو شدند و آن شهید اجازه نداد اهداف دشمن محقق شود، شهید مهدوی دل به دریا زد و دریا دل بود و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: مدیر موفق متوکل به خدا و پایدار در مسیر است

آیت الله حسینی بوشهری: مدیر موفق متوکل به خدا و پایدار در مسیر است