مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:252023-09-26حوادث

کشف هزاران عدد لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش لوازم و تجهیزات آرایشی و بهداشتی قاچاق در محدوده مرکز تهران مطلع شده و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه برای رسیدگی به موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران محل دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را در واحد صنفی متهم در محدوده خیابان منوچهری مورد شناسایی قرارداده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات به محل اعزام شدند.

بهرامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان به همراه کارشناسان سازمان صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محل حاضر شدند، گفت: در بازرسی از این واحد صنفی مقادیری فراوانی لوازم و تجهیزات قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی شامل 9 هزار و 647 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 45 دستگاه سشوار، 15 دستگاه ترازو و 62 دستگاه انواع دستگاه های آرایشی قاچاق کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بیش از 100 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف هزاران عدد لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران

کشف هزاران عدد لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران