مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-29اجتماعي

افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از فردا


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که از فردا 105 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و 42 واگن در قالب شش رام قطار مترو وارد چرخه خدمات رسانی به مردم تهران در خطوط ویژه روی زمین و خطوط ریلی زیرزمین می شود.

- سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که از فردا 105 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و 42 واگن در قالب شش رام قطار مترو وارد چرخه خدمات رسانی به مردم تهران در خطوط ویژه روی زمین و خطوط ریلی زیرزمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی با اعلام اینکه همزمان با هفته وحدت و در آستانه ولادت باسعادت نبی اکرم (ص)، شاهد تقویت ناوگان حمل و نقلی به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی خواهیم بود، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و افزوده شدن سفرهای آموزشی به حجم سفرهای درون شهری و همچنین نظر به اینکه با افزایش تقاضای سفر در نیمه دوم سال، رفتارهای ترافیکی نیز تغییر می کند، تمام توان و ظرفیت خود را در حوزه حمل و نقل شهری برای تسهیل در تردد شهروندان و نظم بخشی به ترافیک شهر به کار گرفته ایم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت ناوگان اتوبوسرانی تهران و ضرورت تقویت این مُد کارآمد حمل و نقلی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن به ویژه در نیمه دوم سال، اظهارکرد: با توجه به نگاه ویژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از فردا

افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از فردا