مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-12حوادث

هشدار پلیس در خصوص اجاره موقت منازل به سارقان


رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه 41 درصد از سارقان منازل دستگیر شده، مجرمان درحرکت هستند در خصوص اجاره موقت منازل به صورت روزانه و هفتگی به افراد غیربومی هشدار داد.

- حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: در سال جاری فرماندهی کل انتظامی کشور 52 شهید را در راه امنیت و آرامش مردم عزیز تقدیم کرده که 6 نفر از این شهدا مربوط استان اصفهان بودند.

وی با اشاره به شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار که برای هفته انتظامی امسال انتخاب شده عنوان کرد: پلیس خود را خدمتگزار شهروندان قانون مدار می داند و با تمام امکان، ظرفیت و توان خود، سعی می کند بهترین خدمات را ارائه کند.

ترکیان با بیان اینکه یکی از شگردهای سارقان استفاده از کوچک ترین غفلت شهروندان است، گفت: تحقیقات و تجربیات پلیس نشان می دهد بخش عمده ای از سرقت ها در نتیجه بی مبالاتی و سهل انگاری شهروندان رخ داده و با پرونده های متعددی مواجه هستیم که سارقان هنگامی که شهروندی خودروی خود را به صورت روشن رها می کند تا درب پارکینگ منزل خود را ببندد یا شهروندی که هنگام سوخت گیری در پمپ بنزین سوییچ را روی خودرو قرار می دهد از این گونه غفلت ها استفاده کرده و خودروی را به سرقت می برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس در خصوص اجاره موقت منازل به سارقان

هشدار پلیس در خصوص اجاره موقت منازل به سارقان