مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-14اقتصادي

انتقاد شدید استاندار از روند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی کرمانشاه


استاندار کرمانشاه از روند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی که سهم بسیاری کمی از این واگذاری ها منجر به ایجاد واحد تولیدی شده انتقاد کرد و خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از روند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی که سهم بسیاری کمی از این واگذاری ها منجر به ایجاد واحد تولیدی شده انتقاد کرد و خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شد.

محمد طیب صحرایی، در جلسه امروز (22 مهر) کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه 2248 قرارداد واگذاری زمین در شهرک های صنعتی استان کرمانشاه داریم اما تنها 391 مورد از این قراردادها منجر به بهره برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی شده است، افزود: قرار نیست زمینی که سرمایه ملی بوده و باید در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد، توسط افرادی که اهلیت ندارند بلوکه شود.

وی با بیان اینکه حصارکشی و یا انجام کارهای مقدماتی اولیه به معنای سرمایه گذاری در اراضی شهرک های صنعتی نیست، بر لزوم فسخ قرارداد زمین هایی که به حال خود رها شده و فرد مورد نظر نتوانسته سرمایه گذاری در آن را پیش ببرد، تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه فاصله معناداری که بین قرارادادهای واگذاری زمین و واحدهای تولیدی که در شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده را غیرقابل پذیرش دانست و اظهار کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید استاندار از روند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی کرمانشاه

انتقاد شدید استاندار از روند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی کرمانشاه