مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-27اقتصادي

زنجان با 22 برنامه به استقبال روز جهانی گردشگری می رود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از برگزاری برنامه های متعدد در روز جهانی گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از برگزاری برنامه های متعدد در روز جهانی گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

سیدسعید صفوی پیش از ظهر امروز (5 مهرماه) هم زمان با روز جهانی و آغاز هفته گردشگری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، شعار روز جهانی گردشگری 2023 میلادی (27 سپتامبر و برابر با 5 مهر 1402) را گردشگری و سرمایه گذاری سبز اعلام کرد و بر سرمایه گذاری بیشتر و هدفمندتر در سه حوزه افراد، سیاره زمین و رفاه، تاکید کرد: برنامه های متعدد و متنوعی در دستور کار معاونت گردشگری استان ها قرار گرفته است و امسال نیز، چون سال های گذشته استان زنجان اجرای برنامه های متعددی را در نظر گرفته دارد.

وی افزود: سه رویداد مهم شامل جشنواره ملی آش ایرانی، نمایشگاه صنایع دستی مرتبط با حوزه غذا، جشنواره سوغات از تاریخ 7 تا 11 مهرماه در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد و مسابقه عکاسی در سه حوزه مختلف در این حاشیه رویداد ملی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و شهداء در موزه های این استان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان با 22 برنامه به استقبال روز جهانی گردشگری می رود

زنجان با 22 برنامه به استقبال روز جهانی گردشگری می رود