مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-17سياسي

برخی از خوابگاه های کشور بالغ بر 70 سال قدمت دارند


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه خوابگاه ریحانه سومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی است که در دولت سیزدهم افتتاح می شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر محمدی صبح امروز در مراسم افتتاح خوابگاه ریحانه 2 با بیان اینکه این خوابگاه یکی از استانداردترین خوابگاه های کشور است اظهار کرد: تمام استاندارد های مهم ساخت خوابگاه همچون تهویه، فضای مناسب، کتابخانه، فضای محیطی و .

به طور کامل رعایت شده که این عوامل سبب می شود فضای امنی برای اسکان دانشجویان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وقتی دانشجویان احساس امنیت داشته باشند می توان کار های فرهنگی بیشتری انجام داد افزود: امن بودن خوابگاه سبب می شود که خیال خانواده ها از محل اسکان فرزندان خود راحت باشد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزرات بهداشت با بیان اینکه بالغ بر 700 دانشجو سالانه از شهر های دیگر برای ادامه تحصیل وارد استان همدان می شوند، تصریح کرد: با توجه به امکانات عالی و با کیفیت خوابگاه های دانشگاه همدان این افراد مبلغان گردشگری خواهند بود.

وی با بیان اینکه خوابگاه ریحانه سومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی است که در دولت سیزدهم افتتاح می شود تصریح کرد: برخی از خوابگاه های کشور بالغ بر 70 سال قدمت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از خوابگاه های کشور بالغ بر 70 سال قدمت دارند

برخی از خوابگاه های کشور بالغ بر 70 سال قدمت دارند