مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-23سياسي

دفاع مقدس تبدیل به یک نهضت شد


در دفاع مقدس یک نسل پای یک مسئله اساسی ایستادند از کشور و ارزش ها و هویت های فرهنگی دفاع کردند واین دفاع در سنگر و جبهه خلاصه نمی شد بلکه تبدیل به یک نهضت شد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در دفاع مقدس یک نسل پای یک مسئله اساسی ایستادند از کشور و ارزش ها و هویت های فرهنگی دفاع کردند واین دفاع در سنگر و جبهه خلاصه نمی شد بلکه تبدیل به یک نهضت شد.

فرهاد زیویار، امروز یکم مهرماه در مراسم نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت که همزمان با سراسر لرستان در محل هنرستان ولیعصر(عج) خرم آباد نواخته شد، با تبریک سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، اتفاق مبارکی است و دفاع مقدس دوره ای از تاریخ کشور به شمار می رود که از یک سو ملتی تازه انقلاب کرده یکه و تنها و از طرف دیگر همه نظام سلطه در مقابل آنان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس یادآور دوره ای است که حتماً بر تارک تاریخ کشور ما و بشریت می درخشد.

استاندار لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس همانند یک دانشگاه و مدرسه به حساب می آید و می تواند نسل جدید را مورد تعلیم قرار داده و درس مقاومت و دفاع از ارزش ها را به ما بدهد، تصریح کرد: در دفاع مقدس یک نسل پای یک مسئله اساسی ایستادند از کشور و ارزش ها و هویت های فرهنگی دفاع کردند و این دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس تبدیل به یک نهضت شد

دفاع مقدس تبدیل به یک نهضت شد