مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-10سياسي

خدمت باید به گونه ای باشد که مردم به وضوح حس کنند


جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به خدمت خالصانه توسط پاسداران و مسئولان به مردم در عرصه های مختلف، گفت: مسئولان با خدمت کردن خالصانه به مردم برای آخرت خود توشه ای جمع می کنند ولی این خدمت باید به گونه ای باشد که مردم این خدمت را به وضوح حس کنند.

- ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به خدمت خالصانه توسط پاسداران و مسئولان به مردم در عرصه های مختلف، گفت: مسئولان با خدمت کردن خالصانه به مردم برای آخرت خود توشه ای جمع می کنند ولی این خدمت باید به گونه ای باشد که مردم این خدمت را به وضوح حس کنند.

سردار علی فدوی امروز، 18 مهر در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان که در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه استان برگزار شد، با بیان اینکه با اشاره به نقش مؤثر جمهوری اسلامی در افزایش روحیه مقاومت و مبارزه با استکبار اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید، نور امید در دل ملت مظلوم فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی به تعبیر امام خمینی(ره) ایجاد شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دل مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت افزود: طوفان الاقصی اقدام تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی است که قدرت پوشالی رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت باید به گونه ای باشد که مردم به وضوح حس کنند

خدمت باید به گونه ای باشد که مردم به وضوح حس کنند