مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-02اقتصادي

نگرانی دامداران از قیمت بالای نهاده ها و وعده پیگیری برای تخصیص نهاده های حمایتی


یک دامدار مازندرانی به بیان مشکلات تأمین نهاده های دامی اشاره کرد که در این زمینه معاون جهادکشاورزی مازندران می گوید؛ پیگیری ها در خصوص تخصیص نهاده های حمایتی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فروش دام آن هم دام مولد رنج دامدارانی است که امید به تولید و کسب و کار دارند اما به دلایلی مجبور به فروش دام های خود می شوند.

دامداران در حالی که قیمت نهاده ها هر روز نسبت به روز قبل افزایش پیدا می کند و هزینه های کارگری، دارویی، نگهداری دام و خشکسالی را پیش رو دارند اما باز هم امید به پرورش دام و رونق تولید در این مسیر دارند.

*نگرانی از قیمت بالای نهاده ها علی آقابابانتاج دامدار مازندرانی که شغل پدری را برای گذران معیشت انتخاب کرد در گفت وگو با فارس، می گوید: پدرم دامدار بوده و خودم به دلیل علاقه ای که از کودکی به این حرفه پیدا کردم و همچنین ادامه تحصیل در این مسیر در بزرگسالی وارد این کار شدم.

44 سال سن دارم و 33 سال از فعالیتم در این عرصه می گذرد و در حال حاضر در دامداری با پروانه سنتی با حدود 28 دام بزرگ مشغول فعالیت هستیم.

این دامدار از گرانی نهاده ها گلایه دارد و از اینکه با هزار مشقت در این مسیر است می گوید و ادامه می دهد؛ با توجه با بالا بودن قیمت نهاده ها مجبور به فروش دام هستیم به طوری که سال گذشته به دلیل گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی دامداران از قیمت بالای نهاده ها و وعده پیگیری برای تخصیص نهاده های حمایتی

نگرانی دامداران از قیمت بالای نهاده ها و وعده پیگیری برای تخصیص نهاده های حمایتی