مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-25سياسي

علت کاهش ورود زائران پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر نسبت به پیش بینی ها چه بود؟


سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه چند مورد در این آمار تاثیرگذار بوده است، گفت: به نظر می رسد بسیاری از زائران در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کرده بودند و موقعیتی برای شرکت در راهپیمایی دهه پایانی صفر نداشتند.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه چند مورد در این آمار تاثیرگذار بوده است، گفت: به نظر می رسد بسیاری از زائران در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کرده بودند و موقعیتی برای شرکت در راهپیمایی دهه پایانی صفر نداشتند.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آمار نهایی ورود زائران پیاده به مشهد در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: در مجموع 412 هزار 952 نفر در دهه پایانی ماه صفر به صورت پیاده وارد مشهد شدند.

وی در خصوص علت کاهش آمار زائران پیاده نسبت به آمار پیش بینی شده خاطرنشان کرد: نسبت به سال قبل تقریبا 10 درصد کاهش داشتیم که چند مورد در این آمار تاثیرگذار بوده است؛ مشکلات اقتصادی برای زائران می تواند یکی از نخستین موارد کاهش ورود زائران پیاده به مشهد باشد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) اضافه کرد: به نظر می رسد بسیاری از زائران در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کرده بودند و موقعیتی برای شرکت در راهپیمایی دهه پایانی صفر نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت کاهش ورود زائران پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر نسبت به پیش بینی ها چه بود؟

علت کاهش ورود زائران پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر نسبت به پیش بینی ها چه بود؟