مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-16اقتصادي

ابلاغ مصوبه جدید سازمان برنامه و بودجه برای تعویض مخازن فرسوده گاز CNG تاکسی ها


مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از ابلاغ مصوبه جدید سازمان برنامه وبودجه کشور جهت تعویض مخازن فرسوده گاز CNG تاکسی ها خبر داد.

- مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح بیشتر افزود: طرح تعویض مخازن فرسوده و غیر استاندارد تاکسی ها پیش از این در خرداد 1400 از سوی شورای اقتصاد تصویب و ابلاغ گردید.

اما اجرای بند 23 این مصوبه بدلیل عدم شفافیت در بخش هایی از فرایند اجرایی، نتوانست وارد مرحله اجرایی شود.

ضامنی افزود: از این رو تصمیم به اصلاح مصوبه گرفته شد ولی اصلاحیه مصوبه هم به انتظار تاکسیرانان امیدوار خاتمه نداد و طرح آغاز نگردیده مجددا متوقف شد.

وی با تأکید بر اینکه از یک سو درخواست های مستمر و تقاضاهای پی در پی جامعه تاکسیرانان و از سوی دیگر خطرات فعالیت مخزن های فرسوده CNG، شهروندان و مسافران را تهدید می کرد، اظهار کرد: این امر باعث شد تا برای مرتبه دوم اصلاح مصوبه سال 1400 در دستور کار سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ادامه داد: در نهایت شورای اقتصاد موضوع طرح حمایت از تولید خودروهای دوگانه سوز، تبدیل کارخانه های خودروهای بنزینی به CNG سوز و کمک به احداث جایگاه های هوشمند عرضه سوخت CNG را به استناد ماده (12) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مصوبه جدید سازمان برنامه و بودجه برای تعویض مخازن فرسوده گاز CNG تاکسی ها

ابلاغ مصوبه جدید سازمان برنامه و بودجه برای تعویض مخازن فرسوده گاز CNG تاکسی ها