مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-08سياسي

ارجاع بند مربوط به واردات محصولات کشاورزی آب بر به کمیسیون تلفیق


با تصمیم نایب رییس مجلس، بندی از لایحه برنامه هفتم که در آن ضمن تعیین عوارض گمرکی، زمینه واردات محصولات کشاورزی آب بر فراهم می شد، به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

- با تصمیم نایب رییس مجلس، بندی از لایحه برنامه هفتم که در آن ضمن تعیین عوارض گمرکی، زمینه واردات محصولات کشاورزی آب بر فراهم می شد، به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند (ت) ماده 38 لایحه مورد بررسی قرار گرفت؛ مجتبی ذوالنور نایب رییس مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت، با طرح ابهاماتی، این بند را برای رسیدگی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.

در این بنده آمده که به منظور تقویت و حفظ منابع آبی کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی (گمرک جمهوری اسلامی ایران) موظف است: 1- طی پنجسال برنامه، سالانه نیم درصد از ارزش محصولات کشاورزی و غذایی پر آببر صادراتی خلاف الگوی کشت را اخذ و هرسال نیم درصد به این عوارض اضافه نماید تا در پایان سال پنجم میزان آن به 3 درصد برسد و درآمد حاصل از عوارض فوق را به ردیف مربوط درآمدی نزد خزانه داری کل کشور واریز نماید.

70 درصد درآمد حاصل از اجرای این جزء به منظور احیای قنوات، افزایش بهره وری آب و محصولات کشاورزی، اجرای پروژه های آبخیزداری و الگوی کشت در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع بند مربوط به واردات محصولات کشاورزی آب بر به کمیسیون تلفیق

ارجاع بند مربوط به واردات محصولات کشاورزی آب بر به کمیسیون تلفیق