مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 06:452023-09-26سياسي

روح انسانی نوجوانان و جوانان خود را فدای نظام آموزشی غرب نکنیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: روح انسانی فرزندان خود را فدای الگوهای آموزشی نظام های سکولاریستی با مبانی نظری اومانیسم، لیبرالیسم، - حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به مناسبت  آغاز  سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این همزمانی و تقارن امری میمون و مبارک است.

از آن حیث که رویکرد تربیتی و آموزشی نسبت به جنگ و بیان آموزه های دفاع مقدس و گنجینه های ارزشمند آن برای دانش آموزان و دانشجویان ثمرات و برکات ارزشمندی دارد.

وی با اشاره به اینکه این تقارن رشد فضای فضائل اخلاقی و کمالات انسانی را در بر دارد افزود: این امر زمینه ساز حفظ تاریخ معنوی دفاع مقدس می شود چرا که جنگ ما تنها در بعد نظامی نبود بلکه سرشار از معنویت و ارزش های والای انسانی و غیرت و تلاش مردان و زنانی بود که علی رغم  تمام کمبودها، کاستی ها و دشواری های آن و ضعف بنیه نظامی و هجمه سنگین نظام سلطه با سلاح ایمان به پیروزی رسیدند.

رییس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه بیان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصتی است تا دو مقوله آموزش و پرورش را با هم هم ساز کرده تا در سایه این نگرش مردان و زنانی رشد نموده که آینده جامعه را به 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح انسانی نوجوانان و جوانان خود را فدای نظام آموزشی غرب نکنیم

روح انسانی نوجوانان و جوانان خود را فدای نظام آموزشی غرب نکنیم