مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-23ورزشي

مرد 69 ساله مفقودی در کوه های مرند پس از دو روز پیدا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: مرد 69 ساله مفقود شده در کوه های «علی علمدار» شهرستان مرند پس از دو روز با تلاش هیات کوهنوردی ایلخچی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: مرد 69 ساله مفقود شده در کوه های علی علمدار شهرستان مرند پس از دو روز با تلاش هیات کوهنوردی ایلخچی، هیات موتورسواری تسوج و نجاتگران هلال احمر در کوه های الماس تسوج پیدا شد.

حمید منجم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای پیدا شدن این فرد دو تیم امدادی از هلال احمر، یک تیم شش نفره از هیات موتورسواری تسوج و دو تیم از هلال احمر شهرستان مرند از عصر روز چهارشنبه، 29 شهریور لحظه مفقود شدن کوهنورد 69 ساله با نام مولا قلی مولوی به صورت شبانه روز در کوه های علی علمدار در جستجوی پیدا کردن وی بودند.

وی افزود: با افزوده شدن هیات کوهنوردی ایلخچی به نیروهای هلال احمر و هیات موتورسواری تسوج، مرد گم شده صحیح سالم به آغوش گرم خانواده اش بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، وی از تلاش شبانه روزی آن ها در عملیات سخت جستجو و نجات کوهنورد گم شده تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد 69 ساله مفقودی در کوه های مرند پس از دو روز پیدا شد

مرد 69 ساله مفقودی در کوه های مرند پس از دو روز پیدا شد