مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-16سياسي

چه کسانی از آرامش «سی سخت» نگرانند؟


اعضای فعلی شورای اسلامی شهر سی سخت می دانند که مردم این شهر دیگر تحمل دعواها و درگیری ها و منیت ها را نداشته و انتظار این است اجازه ندهند دوباره با روشن شدن شعله حاشیه ها آرامش و امنیت روانی مردم سی سخت به هم بریزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت؛ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا یکی از شهرهای ویژه استان کهکیلویه و بویراحمد به شمار می رود که به لحاظ علمی و پرورش نخبگان و همچنین حوزه فرهنگی یکی از شهرهای ویژه استان است.

شهری نخبه پرور و البته گردشگر پذیر و توریستی در دامنه دنای همیشه سرفراز از سی سخت مکانی برای جلب و جذب توریست و گردشگر ساخته که در صورت رسیدگی بیشتر از سوی مسئولان این شهر قطب گردشگری جنوب کشور خواهد شد.

هر چند در دولت کنونی پروژه های مهم عمرانی سی سخت جان دو چندانی گرفته و اکنون با حفر تونل های دوقلو در جاده یاسوج سی سخت و حذف گردنه سخت گذر و همچنین انعقاد قرارداد ساخت بزرگترین پل معلق بر روی این جاده در آینده سی سخت توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد.

شاید یکی از بی حاشیه ترین شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد شهر سیسخت مرکز شهر دنا است شهری که مردم آن به جز کار و تلاش و جوانان آن به غیر از علم اندوزی به هیچ حاشیه ای تاکنون فکر نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی از آرامش «سی سخت» نگرانند؟

چه کسانی از آرامش «سی سخت» نگرانند؟