مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-02سياسي

برگزاری جشن هلال احمری ها در اردبیل


همزمان با هفته وحدت مراسم جشنی با حضور بیش از 200 نفر از اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل برگزار شد.

- حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل 10 مهر در این مراسم هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) را از بهترین اعیاد مسلمانان جهان دانست و گفت: حضرت محمد (ص) بدون تردید پیامبر رحمت و مهربانی برای عالمیان هستند و چه نیکو که میلاد پر برکت ایشان فرصتی برای وحدت و همدلی بین مسلمانان است.

وی اضافه کرد: نگاه به آموزه های پیامبر اسلام (ص)، دعوت ایشان به وحدت همواره مورد تاکید بوده است و به راستی از این راه است که دین اسلام می تواند جهان شمول گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اقدامات خوب این جمعیت و تلاش های بی وقفه آن ها در حوادث گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمامی اتفاقات اخیر استان و منطقه نام خود را به خوبی در ذهنها نقش بندی کرد به طوری که نمونه بارز آن امدادرسانی به مردم زلزله زده خوی و کشور ترکیه بود که مورد تقدیر مردم و مسئولان کشور ترکیه و مسئولان کشوری و استانی قرار گرفتند.

قویدل بابیان اینکه امداداگران و اعضای فعال ما سرمایه های اصلی جمعیت هلال احمر هستند، اظهار کرد: حضور و وجود شما جوانان و امدادگران است که این جمعیت را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن هلال احمری ها در اردبیل

برگزاری جشن هلال احمری ها در اردبیل