مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:322023-09-26پزشكي

معدوم سازی بیش از 14 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف


بیش از 14 تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاقد مصرف کشف، ضبط و پس از سیر مراحل قانونی معدوم کردند.

- ایسنا/کردستان رییس مرکز بهداشت سنندج گفت: بیش از 14 تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاقد مصرف کشف، ضبط و پس از سیر مراحل قانونی معدوم کردند.

محمد شاه ویسی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی شهریور ماه جاری بازرسین بهداشت محیط و حرفه ایی این مرکز ضمن مراجعه به دو هزار 725 مرکز تهیه و توزیع و عرضه مواد خوراکی و آشامیدنی و 760 مورد بازرسی از مراکز صنعتی ضمن نظارت بر نحوه ارایه خدمات و میزان رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی و بهداشت محیط کار در اماکن یاد شده تعداد 33 مرکز به جهت عدم رعایت مقررات بهداشتی و قوانین ایمنی در محیط کار اخطاریه دریافت کردند.

وی افزود: در همین راستا 4 واحد صنفی و 2 واحد صنعتی به علت تخلف از موازین بهداشتی به مراکز قضایی معرفی شده و همچنین علاوه بر این موارد 2 واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی نیز با کسب مجوز قضایی پلمب شدند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به 474 مورد آموزش شاغلین در مراکز صنعتی و تولیدی توسط کارشناسان بهداشت حرفه ایی این مرکز طی شهریور ماه سال جاری بیان کرد: بازرسین بهداشت حرفه ایی این مرکز همچنین مواردی شامل 15 مورد اندازه گیری عامل زیان آور سروصدا در محیط کار؛ 16 مورد اندازه گیری عامل زیان آور روشنایی نامط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی بیش از 14 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف

معدوم سازی بیش از 14 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف