مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-02سياسي

راه اندازی کتابخانه سیار در 7 نقطه روستایی ایلام


مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: کتابخانه سیار قاصدک مهربانی در راستای عدالت اجتماعی، در 7 نقطه روستایی از شهرستان ایلام راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، در فصل بازگشایی مدارس در دبستان ( دا ) روستای چشمه کبود در ویژه برنامه نسیم مهر به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: کتابخانه سیار قاصدک مهربانی در راستای عدالت اجتماعی، در 7 نقطه روستایی از شهرستان ایلام، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده است و به صورت رایگان به اعضای خود کتاب امانت می دهد.

  وی افزود: خوشبختانه در روستای چشمه کبود به خوبی از کتابخانه سیار استقبال شد و اغلب اعضای این کتابخانه از کودکان و نوجوانان این روستا هستند.

  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام یادآور شد: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت های کتابخانه سیار قاصدک مهربانی ایلام است.

خاصیت برگزاری چنین برنامه هایی علاوه بر ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان، خاطره خوش و ماندگاری را در ذهن آنان ثبت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، برنامه نسیم مهر شامل اجرای نمایش عروسکی، نمایش طنز، اجرای موسیقی سنتی، ایستگاه نقاشی، کتیبه سازی، قرائت وص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه سیار در 7 نقطه روستایی ایلام

راه اندازی کتابخانه سیار در 7 نقطه روستایی ایلام