مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-07ورزشي

پیشکسوتان، گنجینه های تمام نشدنی فوتبال استان اردبیل هستند


رییس هیأت فوتبال پیشکسوتان را گنجینه های تمام نشدنی ورزش فوتبال استان برشمرد و افزود: پیشکسوتان مورد احترام و ارزش هیأت فوتبال استان هستند.

- ایسنا/اردبیل رییس هیأت فوتبال پیشکسوتان را گنجینه های تمام نشدنی ورزش فوتبال استان برشمرد و افزود: پیشکسوتان مورد احترام و ارزش هیأت فوتبال استان هستند.

صمد نوتاش 15 مهر در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: تلاش می کنیم تعدادی از پیشکسوتان را در بدنه هیأت فوتبال استان اردبیل بکار بگیریم.

وی ادامه داد: تعداد پیشکسوتان فوتبال استان اردبیل زیاد است و تاکنون از بیش از 200 پیشکسوت تجلیل و قدردانی کرده ایم، این کار را به صورت تدریجی ادامه خواهیم داد.

رییس هیأت فوتبال استان با اشاره به فنی بودن و تماشاگرپسند بودن فوتبال پیشکسوتان اضافه کرد: مسابقه لیگ پیشکسوتان فوتبال استان را در برنامه داریم و در هر بازی از اسوه های این ورزش تقدیر خواهیم کرد.

نوتاش ضمن یادآوری اینکه تک ستارگان فوتبال در استان ها مستثنی هستند و علی دایی یک چهره بین المللی است، خاطرنشان کرد: برای شکل گیری فوتبال حرفه ای باید شرایط و ساختارهای لازم را در کنار هم داشته باشیم و همچنین فوتبال باید اولویت استان باشد تا بتوانیم در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان، گنجینه های تمام نشدنی فوتبال استان اردبیل هستند

پیشکسوتان، گنجینه های تمام نشدنی فوتبال استان اردبیل هستند