مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-01سياسي

کار عمرانی باید زمینه سازی فرهنگی داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه کار عمرانی باید زمینه سازی فرهنگی داشته باشد، گفت: باید در ادامه، عملکردها بررسی و تصحیح شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه کار عمرانی باید زمینه سازی فرهنگی داشته باشد، گفت: باید در ادامه، عملکردها بررسی و تصحیح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 9 مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک هفته وحدت، تدوین سند محرومیت زدایی شهر شیراز را یک اقدام ارزشمند برشمرد و گفت: برای رفع محرومیت از گوشه گوشه حرم سوم اهل بیت(ع) هزینه هایی شده که جای قدردانی از شورای شهر شیراز، فرمانداری، شهرداری شیراز، قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس دارد.

وی افزود: شاهد حضور سپاه و بسیج در ساماندهی و انجام کارهای بر زمین مانده هستیم از این رو امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه بین این نهادها شاهد هماهنگی بین 4 دستگاه برای تحقق نتایج مثمر ثمر در محرومیت زدایی شهر شیراز باشیم.

آیت الله دژکام با بیان اینکه خداوند متعال در سوره مبارک حج لیستی از وظایف مدیران در اجتماع را ذکر کرده که نخستین آن اقامه نماز است، اظهارکرد: کار عمرانی باید زمینه سازی فرهنگی داشته باشد و باید در ادامه، عملکردها بررسی و تصحیح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار عمرانی باید زمینه سازی فرهنگی داشته باشد

کار عمرانی باید زمینه سازی فرهنگی داشته باشد