مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-25اقتصادي

مطالبه عودت وجه به خریدارن خودرو به دلیل گران فروشی مونتاژکاران


مخاطبان فارس با ثبت پویشی مطالبه کرده اند که قیمت خودروهای مونتاژی محاسبه و مبالغ مازاد، عودت شود، در این باره مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان قیمت خودروهای مونتاژی محاسبه و مبالغ مازاد عودت شود ،  عنوان کرده اند: در حالی که براساس مصوبه 543 شورای رقابت، عرضه کنندگان حق پیش فروش خودروهایی که قیمت آنها تعیین نشده است را ندارند، اما شرکت های مونتاژکاران داخل، بدون توجه به این مصوبه که در تاریخ بهمن ماه 1401 ابلاغ شد در اسفند ماه 1401 و فروردین ماه سال جاری برخلاف مصوبه اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان کرده اند.

  مخاطبان خبرگزاری فارس نوشته اند: بنابراین اکنون از مسئولان مربوطه در وزارت صمت، سازمان حمایت و شورای رقابت می خواهیم که با توجه به مشخص شدن قیمت خودروهای مونتاژی، قیمت واقعی خودرو محاسبه و مبالغ اضافه دریافت به خریداران متضرر عودت داده شود.

  مخاطبان خبرگزاری فارس، همچنین عنوان کرده اند که اغلب خریداران به نهادهای ذی صلاح مراجعه و شکایت خود را ثبت کرده اند اما رسیدگی نشده است.

  * پیام مخاطبان خبرگزاری فارس درباره گران فروشی مونتاژکاران منتقل است پس از اطلاع رسانیِ این پویش به مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت، سپهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه عودت وجه به خریدارن خودرو به دلیل گران فروشی مونتاژکاران

مطالبه عودت وجه به خریدارن خودرو به دلیل گران فروشی مونتاژکاران