مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-08اجتماعي

اهدای 55 نسخه کتاب توسط دو کنکوری ملایری


رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر از وقف کتاب در هفته وقف در چند کتابخانه این شهرستان توسط اعضاء خبر داد و گفت: در این راستا 55 نسخه کتاب درسی، - ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر از وقف کتاب در هفته وقف در چند کتابخانه این شهرستان توسط اعضاء خبر داد و گفت: در این راستا 55 نسخه کتاب درسی، توسط دو نفر از اعضای کتابخانه عمومی دانشجو ملایر اهداء شد.

سید مهدی آخشیک در گفت وگو با ایسنا، افزود: محمدجواد رجبی و علی معارفوند دو نفر از اعضای کتابخانه که در کنکور سراسری امسال در رشته پزشکی پذیرفته شده اند، 55 نسخه کتاب درسی به کتابخانه اهداء کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کتاب های اهدایی 50 میلیون ریال است، اظهار کرد: این اقدام گامی مؤثر در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و ترویج سنت حسنه وقف به شمار می رود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر با اشاره به اهدای 60 جلد کتاب به کتابخانه علامه جعفری کهکدان توسط یکی از اعضای فعال، گفت: زهرا حیدری، عضو جوان کتابخانه که از کودکی در این کتابخانه عضو بوده، با اهدای 60 جلد کتاب مخزن کتابخانه را غنی تر کرد.

وی افزایش میزان مشارکت، حضور و اهدای کتاب طی شش ماهه نخست سال را امیدوارکننده دانست و از عموم مردم این روستا برای حضور و مطالعه در کتابخانه دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 55 نسخه کتاب توسط دو کنکوری ملایری

اهدای 55 نسخه کتاب توسط دو کنکوری ملایری