مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-08سياسي

دستگاه های اجرایی بر مسائل تحت مدیریت خود نظارت بیشتری داشته باشند


معاون هماهنگی امور اقتصاد استانداری آذربایجان شرقی با اعلام وجود جنگ اقتصادی در دوره کنونی در کشور خواستار نظارت و کنترل بیشتر دستگاه های اجرایی بر مسائل تحت مدیریت خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی امروز در جلسه شورای استاندارد به بیان اهمیت استاندارد در زندگی مردم و توسعه کشور اشاره کرد و اظهار کرد: استانداردسازی محصولات و خدمات، اعتماد عمومی، رضایتمندی مردم و رشد و توسعه را به دنبال خواهد داشت.

 وی خواستار حمایت از شرکت های دانش بنیان علی الخصوص در حوزه محصولات نوین و جدید توسط سازمان ملی استاندارد برای توسعه تجاری سازی این محصولات شد.

کلامی استانداردسازی را از تأثیرگذارترین عوامل در رشد اقتصادی عنوان کرد و از دبیرخانه شورای استاندارد استان خواست برنامه عملیاتی برای بهبود جایگاه استان در مقوله استاندارد ارائه دهد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان با بیان اولویت ها و برنامه های جدید سازمان  ملی استاندارد علی الخصوص در حوزه استاندارد مراکز خدماتی و استاندارد آسانسور خواستار همکاری و مشارکت بین دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای بهتر استاندارد مراکز خدماتی در سطح استان و همچنین تقویت شورای استاندارد استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی بر مسائل تحت مدیریت خود نظارت بیشتری داشته باشند

دستگاه های اجرایی بر مسائل تحت مدیریت خود نظارت بیشتری داشته باشند