مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:002023-09-26بين الملل

تل آویو: هسته ای شدن عربستان در توازن منطقه اختلال ایجاد می کند


مدیر نیروگاه هسته ای دیمونا در اظهاراتی با هسته ای شدن عربستان مخالفت کرد.

- مدیر نیروگاه هسته ای دیمونا در اظهاراتی با هسته ای شدن عربستان مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، اودی آدم، مدیر نیروگاه هسته ای رژیم صهیونیستی دیمونا ، امروز سه شنبه در اظهاراتی گفت که هسته ای شدن عربستان در توازن منطقه خاورمیانه اختلال ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: به نظر من غیرممکن است که کشوری چنین اقدامی انجام دهد (به انرژی هسته ای دست یابد) و با آن در صلح باشیم، حتی اگر در خاورمیانه نباشد.

بر اساس این گزارش، پیش از این الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مذاکرات ریاض با تل آویو به واسطه واشنگتن در راستای عادی سازی روابط را بسیار پیچیده توصیف کرده بود.

در این گزارش آمده است که رژیم صهیونیستی از زرادخانه هسته ای برخوردار است که تحت نظارت بین المللی نیست و تلاش می کند که هیچ طرف منطقه ای به این قدرت دستیابی نداشته باشد.

اخیرا محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در گفت وگو با فاکس نیوز در پاسخ به این سوال که عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو تا چه حد نزدیک است، اظهار داشت: هر روز به آن نزدیک تر می شویم.

وی با بیان اینکه مسأله فلسطین برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها بسیار مهم است، گفت: آمریکا پیشنهادی برای برقراری روابط با اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: هسته ای شدن عربستان در توازن منطقه اختلال ایجاد می کند

تل آویو: هسته ای شدن عربستان در توازن منطقه اختلال ایجاد می کند