مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:162023-10-17فرهنگي

معرفی اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محرمی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرام خزرایی، ابراهیم عباسعلیزاده و هادی ولیپور به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی، بررسی و انتخاب آثار این جشنواره را بر عهده دارند.

وی افزود: پس از انتشار فراخوان جشنواره یاد شده، در بخش صحنه ای 27 اثر و در بخش خیابانی 17 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که هیئت انتخاب این آثار را بررسی و معرفی خواهند کرد.

محرمی تصریح کرد: این جشنواره بر ایجاد بستری برای بروز و ظهور بخش مهمی از اجراهای عمومی یک سال و گسترش دایره مخاطبان آثار نمایشی­، تقویت و حمایت از گروه­های اجرایی متمرکز بوده و تاکید دارد.

وی موضوعات جشنواره را شامل مهار تورم و رشد اقتصاد، امید و نشاط اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای انسانی، اسلامی، آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جوانی و رشد جمعیت، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و عفاف و حجاب عنوان کرد.

محرمی خاطرنشان کرد: جشنواره در دو بخش صحنه­ های خیابانی برگزار می شود و نمایش های برگزیده در این جشنواره به جشنواره بین المللی فجر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی

معرفی اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی