مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-22ورزشي

بخشی از بدهی های تیم سپیدرود رشت پرداخت شد


مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه حامد یوسفی مالک باشگاه، بخش هنگفتی از بدهی های برجا مانده از گذشته را تا کنون پرداخت کرده است، گفت: خوشبختانه امسال به واسطه اقدامات خوب انجام شده توانستیم تا حدودی مشکلات را برطرف کنیم و پنجره نقل و انتقالات را نیز در زمان مشخص ببندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در دیدار با مدیران تیم فوتبال سپیدرود رشت در ساختمان جلسات شورای رشت اظهار کرد: تیم سپیدرود از تیم های ریشه دار و مردمی است.

  وی با بیان اینکه شورای رشت متعلق و در خدمت تمامی اقشار جامعه است، افزود: حضور فرشاد پیوس بازیکن توانمند و پرافتخار فوتبال ایران را به عنوان سرمربی تیم مردمی و پرطرفدار سپیدرور رشت تبریک عرض می کنم و امیدوارم شاهد افتخارآفرینی این تیم و صعود به لیگ برتر باشیم.

  کارگرنیا با تاکید به اینکه تیم سپیدرود موجب نشاط و شادابی در رشت است، بیان کرد: مردم رشت با پیروزی این تیم شاد و با باخت سپیدرود نیز ناراحت می شوند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در دوران فعالیت شورای چهارم رشت حمایت بسیار خوبی از تیم فوتبال سپیدرود رشت توسط شورا و شهردار وقت صورت گرفت، تصریح کرد: اگر به تیم سپیدرود رشت اعتماد شود یقینا می تواند تداعی کننده روزهای پرافتخار فوتبال رشت و گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از بدهی های تیم سپیدرود رشت پرداخت شد

بخشی از بدهی های تیم سپیدرود رشت پرداخت شد