مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-01سياسي

نماینده مجلس: 23 هزار کلاس درس فاقد معلم هستند


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده بجنورد درخصوص کمبود معلم و خالی ماندن کلاس های درس در کشور گفت: من حتما شخصاً پیگیری می کنم.

وزیر آموزش و پرورش حتما توجه کنند، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از خانه ملت، محمد وحیدی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 9 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، در تذکر شفاهی گفت: هر چند هیات رییسه محترم درخصوص قانون برنامه صاحب نظر هستند، اما در بسیاری از مواقع بی طرف نیستند و یا با نشان دادن عدد 4 موافقت خود را ابراز می کنند یا در موافقت صحبت می کنند؛ برخی مواضعی که گرفته می شود در اداره مجلس نیز اثرگذار است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم تصریح کرد: با وجود اینکه مهرماه آغاز شده، اما 23 هزار کلاس درس فاقد معلم است، در حالی که در قانون اجازه داده شده که از بازنشستگان استفاده شود، هر چند وزیر نیز مصوبه ای اخذ کرده که به بازنشستگان 24 ساعته کلاس داده شود، اما اکنون بازنشستگان از این موضوع استقبال نمی کنند، زیرا 2 سال است که پاداش خود را دریافت نکرده اند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه قانون مهرآفرین در مجلس مصوب شده، اما از سال گذشته اجرایی نشده است و انگیزه از این افراد نیز گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: 23 هزار کلاس درس فاقد معلم هستند

نماینده مجلس: 23 هزار کلاس درس فاقد معلم هستند