مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-19سياسي

تأکید امام جمعه کرمانشاه بر استفاده از جوانان


باید از وجود جوانان استفاده کنیم، زیرا جوانان برای کارهای مشورتی بسیار موثر هستند، چون ظرفیت جوانان برای مدیریت ها تحول آفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در نشست با ائمه جمعه استان کرمانشاه، بر ضرورت همدلی برای ارتقای کیفی استان کرمانشاه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: باید خداوند را لحظه به لحظه شاکر باشیم که خداوند متعال ما را میراث دار شهدا قرار داده، لذا عرصه امامت جمعه موقعیت بی بدیلی برای تبیین و خدمتگزاری به نظام است، زیرا امامت جمعه عرصه خدمت را برای فرد مهیا می کند، لذا باید نهایت سعی را به کار ببندیم تا با همفکری این عرصه جهاد تبیین که جهاد کبیر است را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند الان اصلا وقت استراحت کردن نیست بلکه زمان تلاش شبانه روزی است ، لذا اگر ما در عرصه جهاد تبیین ورود کنیم بسیاری از ظرفیت های عظیم هویدا خواهد شد، بنابراین می شود کارهای مهمی را در این عرصه پیش برد، که از جمله، با برنامه حرکت کردن، با فکر حرکت کردن و مدیریت در کارها داشتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه کرمانشاه بر استفاده از جوانان

تأکید امام جمعه کرمانشاه بر استفاده از جوانان