مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-22اقتصادي

صادرات استان زنجان 34 درصد کم شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه شاخص صادرات در بین 12 شاخص مد نظر، تنها شاخص دارای افت در استان به شمار می رود، گفت: شاخص صادرات در استان نسبت به بازه زمانی سال گذشته بیش از 34 درصد منفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی فرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ظهر امروز در همایش مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی و خدماتی استان زنجان به افزایش 2 هزار و 700 درصدی شاخص معدن در استان نسبت به سال گذشته اشاره و اظهار کرد: شاخص صادرات در استان نسبت به بازه زمانی سال گذشته بیش از 34 درصد منفی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یکی از مسائل مطرح در موضوع صادرات را کیفیت دانست و افزود: در بررسی های انجام شده، کیفیت محصولات صادراتی یکی از آسیب های این حوزه به شمار می رود که باید مد نظر قرار گیرد.

وی از احصای هفت آسیب در بخش صادرات محصولات تولیدی در استان خبر داد و گفت: کیفیت محصولات در حوزه صادرات بسیار اهمیت دارد و نباید به صورت کلیشه ای به آن نگاه شود که نقش استاندارد در این شاخص مهم است.

وی با تاکید بر اینکه شاخص صادرات در بین 12 شاخص مد نظر، تنها شاخص دارای افت در استان به شمار می رود، ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در صنعت استان در 6 ماهه نخست امسال نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات استان زنجان 34 درصد کم شد

صادرات استان زنجان 34 درصد کم شد