مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-09اقتصادي

کنترل کیفیت بیش از 4 هزار قلم کالا در ایلام


رییس بازرسی فنی شرکت گاز ایلام گفت: کنترل کیفیت بیش از 4 هزار قلم کالا در شرکت گاز استان ایلام رقم خورد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی سید حسین موسوی رییس بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام ظهر دوشنبه از کنترل کیفی 4 هزار و 100 قلم کالا توسط کارشناسان بازرسی فنی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ورود کالای غیراستاندارد به پروژه های گازرسانی استان،از ابتدای سال جاری تاکنون از تولید 20 هزار متر لوله پلی اتیلن و فولادی، 4 هزارو 100 قلم اتصالات فولادی مورد بازدید و کنترل کیفی قرار گرفتند.

وی افزود: واحد بازرسی فنی این شرکت با استفاده از علم روز، دانش و تخصص، سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان دو چندان می کند.

رییس بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: با استفاده از سیستم های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای توزیع مستمر و پایدار گاز مشترکین هموار می شود.

موسوی ادامه داد: با استفاده از سیستم های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای عدم نصب کالای غیراستاندارد هموار می شود، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 2 هزارو 300 کیلومتر شبکه پلی اتیلن شهری و روستایی و 50 هزار انشعاب شهری و روستایی و 210 ایستگاه تقلیل فشار نشت یابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کیفیت بیش از 4 هزار قلم کالا در ایلام

کنترل کیفیت بیش از 4 هزار قلم کالا در ایلام