مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-10بين الملل

ماله کشی برای رژیم صهیونیستی با رمز «11 سپتامبر اسراییل»


رسانه های غربی با تمرکز بر کلید واژه «11 سپتامبر اسراییل» به دنبال این هستند که با برچسب تروریستی زدن به مقاومت مشروع فلسطینی ها، به جنایت های بیشتر رژیم و حملات کور علیه غیرنظامیان مشروعیت بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های غربی برای توصیف عملیات تاریخی طوفان الاقصی علیه صهیونیست ها در جنوب سرزمین های اشغالی، از عنوان 11 سپتامبر اسراییل استفاده کردند تا از این رهگذر چند هدف را دنبال نمایند.

در وهله اول جنبه غافلگیر کنننده ماجرا را بزرگنمایی نمایند و در وهله دوم مقاومت فلسطین را معادل گروه تروریستی القاعده معرفی نمایند.

در واقع رسانه های غربی با تمرکز بر کلید واژه 11 سپتامبر اسراییل به دنبال این هستند که با برچسب تروریستی زدن به مقاومت مشروع فلسطینی ها، به جنایت های بیشتر رژیم و حملات کور علیه غیرنظامیان مشروعیت بدهند و افکار عمومی غرب را از توجه به تلفات بالای زنان و کودکان در غزه منحرف کند.

علاوه بر این 11 سپتامبر اسراییل معنای تلویحی دیگری نیز دارد که در واقع اشاره به نتیجه آن حادثه برای ژئوپلتیک منطقه بود که بهانه ای برای دولت جورج بوش شد تا افغانستان و سپس عراق را اشغال نظامی نماید.

در واقع رسانه های جریان اصلی و حساب های کاربری همسو و دنباله رو درحال آتش تهیه رسانه ای برای توجیه حمله زمینی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماله کشی برای رژیم صهیونیستی با رمز «11 سپتامبر اسراییل»

ماله کشی برای رژیم صهیونیستی با رمز «11 سپتامبر اسراییل»