مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-10ورزشي

انجمن های علمی حلقه های واسط جهت تحقق تمدن سازی و جامع پردازی هستند


رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه انجمن های علمی جایگاه رفیعی داشته و پایه و اساس دانشگاه محسوب می شوند، افزود: انجمن های علمی، حلقه های واسط جهت تحقق تمدن سازی و جامع پردازی هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه انجمن های علمی جایگاه رفیعی داشته و پایه و اساس دانشگاه محسوب می شوند، افزود: انجمن های علمی، حلقه های واسط جهت تحقق تمدن سازی و جامع پردازی هستند.

صفر نصراله زاده در نشست هم اندیشی و تجلیل از انجمن های علمی دانشجویی برتر دانشگاه تبریز، دانشجویان نخبه را جزو گنجینه های ارزشمند دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: شما جوانانی خلاق، برومند، مخلص و با صداقت هستید که ما به واسطه ی افتخارات کسب شده توسط شما، در تمامی جلسات و برنامه ها احساس سربلندی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دانشگاه علاوه بر کسب علم، محل زندگی دانشجویان نیز به حساب می آید، بنابراین ما باید همه ی امکانات و شرایط لازم را جهت تحصیل، ورزش و استراحت دانشجویان فراهم کنیم.

وی ضمن تقدیر از نتایج درخشان انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز در پانزدهمین جشنواره ی بین المللی حرکت در دانشگاه بابلسر، خاطرنشان کرد: هیچ جلسه ای نبوده که این موفقیت شما را بازگو نکنیم و همواره به وجود شما افتخار می کنیم و مطمئن باشید حضور در کنار شما بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی حلقه های واسط جهت تحقق تمدن سازی و جامع پردازی هستند

انجمن های علمی حلقه های واسط جهت تحقق تمدن سازی و جامع پردازی هستند