مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-20سياسي

امام جمعه قزوین: «کودک کشی» شیوه مستکبارن است


کودک کشی از زمان فرعون به راه افتاد، یزید حضرت علی اصغر (ع) را به بیرحمانه به شهادت رساند و این «کودک کشی» شیوه مستکبارن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند شما را به تقوای الهی سفارش می کنم، در دینتان پارسا باشید، مقید به دین باشید، دائم به حرام، حلال، پاکی، نجاست، حق، باطل و همه جهات دین دقت کنید، در راه خدا کوشش کنید و بی تفاوت نباشید.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که در غزه مردم را قتل عام می کنند، خانه ها را ویران می کنند، جای امنی برای مردم محروم و مستضعف در غزه باقی نگذاشته اند، البته پیش از این زیرِ شهر غزه پناهگاهی مانند یک شهر ساخته شده که مردم به ناچار در آنجا زندگی می کنند و تونل های بسیار طولانی در آنجا حفاری کرده اند که تبدیل به پناهگاه شده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: تنها پناهگاه کافی نیست، این مردم گرسنه می شوند، تشنه می شوند، نیاز به دارو دارند، صهیونیست های جنایتکار چیزی از زندگی برای این ها باقی نگذاشته اند، ما نباید نسبت به این مسائل بی تفاوت باشیم و هر چه می توانیم برای یاری آن ها از نظر مالی و حمایت همه جانبه اقدام کنیم، ملت و دولت دست به دست هم دهند و همت کنیم تا دردها و مصیبت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «کودک کشی» شیوه مستکبارن است

امام جمعه قزوین: «کودک کشی» شیوه مستکبارن است