مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-18ورزشي

ترویج ورزش با افزایش کارآمدی اجتماعی ارتباط مستقیم دارد


ورزش پدیده فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و هنری است که ترویج آن به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر با افزایش کارآمدی اجتماعی، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: ورزش پدیده فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و هنری است که ترویج آن به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر با افزایش کارآمدی اجتماعی، ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد.

جواد قناعت روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که توصیه ما به همه مردم این است که ورزش کنند.

البته از میان همه ورزش ها توصیه ورزش خاصی را نمی کنیم.

هر کس به هر ورزشی که دوست دارد و با وضع و طبیعت و امکانات او متناسب است، بپردازد.

وی افزود: ورزش که از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامت جسم و روح شناخته شده، زیربنای سالم سازی جامعه و ارتقای سطح فرهنگ عمومی به شمار می آید و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قلمداد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ورزش پدیده ای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و هنری است که ترویج آن به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر با افزایش کارآمدی اجتماعی ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد و با پرورش نیروی انسانی توانمند، سالم و با روحیه، در شتاب بخشیدن به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ورزش با افزایش کارآمدی اجتماعی ارتباط مستقیم دارد

ترویج ورزش با افزایش کارآمدی اجتماعی ارتباط مستقیم دارد